Overtake : Traffic Racing - بازی ماشین سواری

در این بازی سوار بر یکی از ۱۲ ماشین رویایی خود شده و سرعت و هیجان را تجربه کنید. لایی بکشید و با نهایت توان گاز بدهید و در خیابان های شهر ویراژ دهید.با هر سبقت امتیازات ویژه کسب کنید و مهارت خود را به معرض نمایش بگذارید و از سوار بر خودرو های لوکس و مدرن لذت رانندگی را تجربه نمایید.در واقع گرافیک خیره کننده و طراحی واقع گرایانه از کابین داخل اتومبیل بیشتر از هر چیز توجه شما را جلب می کند و لوکیشن های مختلف و خیابان ها و جاده های یک طرفه و دو طرفه به همراه ترافیک های پویا است که هیجان آن را دو چندان می کند.اگر از علاقمندان سبک  اتومبیلرانی هستید بهتر است این بازی را ازدست ندهید.

در Overtake : Traffic Racing سبقت بگیرید و اتوبان های شلوغ را پشت سر بگذارید، مراقب سایر ماشین های عبوری باشید و در موقع خطر ترمز گرفته و با لایی کشیدن مهارت های خود را به چالش بکشید و امتیاز بیشتری جمع آوری کنید.شاید بتوان گفت طراحی سه بعدی از نمای داخلی ماشین و پردازش لوکیشن ها و اتوبان های گوناگون حس رانندگی واقع گرایانه ای به بازیکن القا می کند و این امر یکی از دلایل موفقیت و جذب صدهزار طرفدار در روزهای اولیه انتشار آن شده است.

ویژگی های بازی Overtake : Traffic Racing اندروید :

-لایی کشیدن و سبقت در اتوبان های بی پایان

-لذت بردن از سرعت و ویراژ در مسیرهای مختلف

-در اختیار داشتن ۱۲ اتومیبل مدرن و رویایی

-دارای بیش از ۱۰۰ مرحله مختلف از سراسر جهان

-پشتیبانی از لیدربورد و ثبت امتیازات بازیکن

-سبقت گرفتن از سایرین برای کسب امتیاز بیشتر

-گرافیک ۳D با کیفیت اچ دی و طراحی فضای داخل ماشین

Overtake : Traffic Racing - بازی ماشین سواری



Overtake : Traffic Racing - بازی ماشین سواری



دانلود فایل نصبی


25.39 MB


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود نسخه مود شده   95 مگابایت

کانال تلگرام یوز دانلود

https://telegram.me/yoozdownload