دانلود مثل یوز

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

نرم افزارهایی که بعد از نصب ویندوز به آنها احتیاج دارید + دانلود رایگان

در این لیست بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهایی که در یک رایانه و در کارهای روزمره خود به آنها احتیاج دارید را برایتان آماده کرده ایم.

کانال تلگرام یوز دانلود

https://telegram.me/yoozdownload


ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir7030

دانلود بازی Final Kick 5.5 – ضربات پنالتی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Final Kick 3.1.17 - ضربات پنالتی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Final Kick برای اندروید

| بازی ضربات پنالتی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

| بازی آنلاین و آفلاین |

در بازی فاینال کیک ، می توانید از لحظات پر تنش پنالتی در فینال جام جهانی فوتبال ، لذت ببرید. در این بازی شما می توانید ضربات پنالتی خود را به گل تبدیل کرده و یا بسیاری از ضربات تیم حریف را مهار کنید ، لذتی واقعی را در قالب یک محیط گرافیکی بسیار ایده آل تجربه کنید ، گویی که در همین لحظه در حال تماشای این رقابت هیجان انگیز در استادیوم Maracan هستید ! توپ و دروازه در پیش روی شماست ، حرکات شما تنها با لمس های انگشتتان انجام خواهد گرفت ، از این رو تمام دقت و مهارت خود را به کار گیرید تا بتوانید شوت هایی دقیق و واکنش هایی مناسب را از دروازه بان خود نشان دهید تا در نهایت قهرمان جام جهانی 2014 برزیل شوید.

Final Kick شما را در صحنه ضربات پنالتی هیجان انگیز دنیای فوتبالی قرار می دهد که بسیار نزدیک به واقعیت است ، بسیاری از صحنه های گرافیکی ، افکت های شوت زنی ، زوایا و … با شباهت بسیار به دنیای واقعی طراحی شده اند و همین نکته باعث جلب وجه بسیاری از گیمرهای دنیای اندروید گردیده است. انیمیشن های تماشایی ، حرکات نمایشی خیره کننده و قابلیت های کنترلی وسیع و بسیار ساده ، از جمله مهم ترین قابلیت های بازی Final Kick به شمار می آیند.

ادامه مطلب...
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir7030

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger 0.8.288 Final – ورژن جدید 2016

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger Final

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger

ورژن جدید 2016

احتمالا همه شما یاهو مسنجر را می شناسید. هرکسی که عضو یاهو شود می تواند از این پیام رسان استفاده نماید. از امکانات برنامه یاهو مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است.

اتاق های چت یاهو مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند

ادامه مطلب...
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir7030

دانلود بازی Heavy Truck Simulator 1.851 – شبیه ساز کامیون سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا

دانلود بازی Heavy Truck Simulator 1.69 - شبیه ساز کامیون سنگین برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Heavy Truck Simulator برای اندروید

| بازی شبیه ساز کامیون سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا |

 

Heavy Truck Simulator 1.851 شما را به سلطان جاده ها تبدیل می کند ! اگر از گیمرهای قدیمی بازی های کامپیوتری باشید ، احتمالا عنوان سلطان جاده ها نامی آشنا برای شماست ، بسیاری از افراد عاشق رانندگی با کامیون های سنگین هستند ، اگر شما نیز دوست دارید که تجربه ای نزدیک به واقعیت را از دنیای کامیون ها داشته باشید ، به شما پیشنهاد می کنیم بازی Heavy Truck Simulator را از دست ندهید ! به کمک این بازی شما می توانید در قالب یک راننده کامیون حرفه ای و با تجربه ، از مکان های مختلف دنیا با کامیون هایی بسیار نزدیک به واقعیت دیدن کنید.

از امکانات این بازی می توان به مکان های زیبای کشور برزیل ، دارا بودن مجموعه ای وسیع از انواع کامیون ها از مدل های قدیمی تا جدید ، گرافیک خیره کننده ، گیم پلی مبتنی بر فیزیک واقعی ، دارا بودن تریلر های مختلف برای مشاغل حمل و نقل ، چرخه شب و روز منظم و تغییرات آب و هوایی داینامیک و بسیاری دیگر از نکات جذاب اشاره کرد.

ادامه مطلب...
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir7030

دانلود Zapya 4.7.1 – زاپیا برنامه انتقال فایل توسط Wifi برای اندروید

Zapya 4.7.1 نرم افزاری حرفه ای برای انتقال فایل ها توسط وای فای برای اندروید می باشد. زاپیا نامی است که می توان ادعا کرد دیگر به تعریف تمجید و معرفی احتیاجی ندارد زیرا به راحتی هر چه تمام جای خود را در میان تمامی دارندگان وسایل اندرویدی و حتی غیر اندرویدی باز کرده است . و این امر به دلیل راحتی کار با این برنامه در عین حال بسیار کاربردی و کامل بودن آن است . با استفاده از این برنامه کاربردی خیال شما از برنامه هایی که در گوشی دیگران می بینید و دوست دارید در اختیار داشته باشید راحت است .

ادامه مطلب...
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir7030

دانلود Zapya 2.1.0.0 – نرم افزار زاپیا برای ویندوز و کامپیوتر

 دانلود Zapya – نرم افزار زاپیا برای ویندوز و کامپیوتر

| نرم افزار انتقال بی سیم داده ها با زاپیا |

زاپیا نام یک برنامه محبوب و قدرتمند به صورت Cross-Platform برای انتقال داده در میان انواع پلت فرم هاست. نرم افزار زاپیا با دارا بودن نسخه های مختلف در انواع پلت فرم ها ، تاکنون تعداد 3000 میلیون کاربر را از سراسر جهان به خود جذب کرده و بدین ترتیب فناوری تبادل فایل در میان انواع دستگاه ها ، با یک تغییر اساسی صورت گرفته است. در گذشته برای انتقال بی سیم داده ها در میان دو دستگاه تلفن همراه ، از تکنولوژی بلوتوث استفاده میشد ، اما با ورود WiFi به میدان ، تقریبا استفاده از بلوتوث برای ارسال فایل منسوخ شد. امروزه استفاده از بلوتوث ، تنها برای ارتباط های سخت افزاری میان ساعت های هوشمند و اسمارت فون ، ارتباط هندزفری با اسمارت فون و… به کار می رود.

کانال تلگرام یوز دانلود

https://telegram.me/yoozdownload

ادامه مطلب...
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir7030