دانلود بازی Heavy Truck Simulator 1.69 - شبیه ساز کامیون سنگین برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Heavy Truck Simulator برای اندروید

| بازی شبیه ساز کامیون سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا |

 

Heavy Truck Simulator 1.851 شما را به سلطان جاده ها تبدیل می کند ! اگر از گیمرهای قدیمی بازی های کامپیوتری باشید ، احتمالا عنوان سلطان جاده ها نامی آشنا برای شماست ، بسیاری از افراد عاشق رانندگی با کامیون های سنگین هستند ، اگر شما نیز دوست دارید که تجربه ای نزدیک به واقعیت را از دنیای کامیون ها داشته باشید ، به شما پیشنهاد می کنیم بازی Heavy Truck Simulator را از دست ندهید ! به کمک این بازی شما می توانید در قالب یک راننده کامیون حرفه ای و با تجربه ، از مکان های مختلف دنیا با کامیون هایی بسیار نزدیک به واقعیت دیدن کنید.

از امکانات این بازی می توان به مکان های زیبای کشور برزیل ، دارا بودن مجموعه ای وسیع از انواع کامیون ها از مدل های قدیمی تا جدید ، گرافیک خیره کننده ، گیم پلی مبتنی بر فیزیک واقعی ، دارا بودن تریلر های مختلف برای مشاغل حمل و نقل ، چرخه شب و روز منظم و تغییرات آب و هوایی داینامیک و بسیاری دیگر از نکات جذاب اشاره کرد.

تصاویری از محیط بازی :

 

heavy-truck-simulator1 heavy-truck-simulator2 heavy-truck-simulator3 heavy-truck-simulator4

 

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت  خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.


مشخصات
  •  فرمت : APK
  •  حجم : 21 + 231 مگابایت
  • www.yasdl.com